Sunday, January 10, 2010

Pelakon Lelaki Kahwin Dato’ Senyap-Senyap?


juber

Minggu lepas Juber bercuti panjang sempena tahun baru. Kesempatan itu Juber gunakan untuk ke jemputan majlis kahwin yang banyak Juber terima. Ketika Juber sedang sedap melantak nasi minyak di majlis resepsi Serina Redzuan, Juber menerima gambar MMS dari seorang spy Juber. Tajuk MMS itu ialah “Pelakon kahwin gay dengan Dato’ di Las Vegas!” .Daging ayam yang sedang Juber kunyah hampir mencekik esophagus apabila terpandang gambar yang dilampirkan bersama MMS tersebut. Dalam gambar itu Juber nampak seorang pelakon lelaki berpangkat duda bercium molot dengan seorang Dato’ berpangkat besar dari sebuah parti popular. Setahu Juber Dato’ ini sudah beristeri tiga dan beranak pinak. Dato ini juga kerap digossipkan dengan artis-artis wanita cantik. Tahun lalu heboh satu Malaya apabila dia digosipkan dengan seorang pelakon air mata diva Malaya. Sedar-sedar hubungan itu tak kekal lama kerana diva airmata tadi tak sudi dimadukan. Si pelakon duda pulak kacak orangnya dan baru sahaja bercerai dengan isterinya tahun lalu. Mereka bercerai kerana tiada kesefahaman. Bandannya yang macho dan ketak-ketak menjadi idaman peminat. Tak sangka dia ada naluri gay!

Juber difahamkan perkahwinan sejenis dibenarkan di Las Vegas. Tapi seperti kita sedia maklum agama kita tak benarkan perkahwinan sejenis. Setelah puas melantak dan enterframe dengan Serina and suami kacaknya Juber terus talefon PR pelakon lelaki duda tadi.

“Eh X.. aku dapat MMS gambar boss engkau comolot dengan Dato L”
“Mana ada itu semua photoshop tu”
“Tapi engkau ada cakap kat aku boss engkau memang pergi Las Vegas minggu ni”
“Err.... dia kesana kerana urusan bisnes dengan err.... wakil media kami”
“Engkau coverline ke apa?”
“Mana ada Juber.. ini fakta Juber”

Sementara Juber siasat lebih mendalam Juber tunjukkan gambar yang Juber terima dulu. Korang tekalah siapa Dato dan pelakon yang Juber gossipkan disini. Minggu depan tunggu kesudahan cerita ini.

p/s : Dengar khabar Diva No 1 negara ke Tasik Dayang Bunting dalam usaha untuk buntingkan diri. Semoga sukses. Tapi rasanya bukan Diva tu yang patut pergi, sepatutnya suami kertu dia yang patut kena rendam sampai kembung dalam tasik tu.

gugu gay gay

16 comments:

ladygaga said...

omg....hahahaha
luv to read ur metroll...mind boggling even though it's berita buhung blaka..

NegimaAiri said...

hahaha....juber mmg terbaik..lol...funny..

Ries Lee said...

makin loyar burok la ko obe kat sini...hahahahaha!!!!

skystrike said...

hahaha...juber kembali lagi dgn berita celebriti lulz...

smamat said...

Yei, Juber sudah kembali!!

p/s Juber ni anak buah Mama Juwie ke?

Dils said...

awesome. esp the p/s one

rean said...

omai!
gais kissing!

PICS PLOX!
:D

<--fujoshi :DD

neo said...

why u censored my phace?

Stammofa said...

so ghey... i LOLed Hard.. lawak ghey masih lagi relevan di m'sia..

::Sarah:: said...

No pun intended on gays but damn this really hurt my stomach for laughing out loud..

oh gawd, juber is back with more sensational celebrities stories. ROFLMAO!

pjahzm said...

....juber dah pindah harian metroll ek.. dulu dia kat berita haruan kan....

anyway...happening blog bro... i'll definately find time to keep up with your 3 blogs and fb fan page....

you sir, are awesome....

saf said...

cerita paling FAKAP setakat ini di Harian metroll....hahahahahah

The Aku said...

Ekekeke...aku xleh blah baca footnote la siot. Rendam laki div sampai kembung, ekekeke.... Siot je ko. Best. Best.

Matjoe said...

bila sambungan cerita akan keluar ni?
mmg tertanya2 siapakah dato' ini.

diva yg mana 1 ekk??

Che Kay said...

NOK! Mek SUKE bace2 gossip juber ni. Tak sangka kat sini pon ada gossip panaz lagi meletz! Mek tak sabo nak tunggu uols kembali menulis di ruangan ni. Erm di sebalik gamba kotak2 adakah shuben artis itew sungguh jess? Kalau tak mesti muke dia very the laha kan! Tak kesah la uols, kalau laha pon yang penting poketnye tebel! Baru la meriah~ hehehe

p/s: nok, mek setuju cadangan uols suruh suami kertu dia berendem. tapi jangan suami dia yang mengandung sudah! hahaha

(aduhai, aku nak guling mempraktikkan bahasa yang dah lama tak guna nih.)

Kodoknostrange said...

Kellassss tambahan uols!!!! Lawak daring shial..awas, juber tu bunyi ala2 dekat jubs..kat tak pepasal ko kena tonggeng..rabak.

Related Posts with Thumbnails

Pagenumber