Tuesday, June 7, 2011

Metroll News -Kolej Isteri Taat Bakal Dibina Tahun Depan


Laporam asal Aboogit Ashaari

Kuala Lumpur - Isnin - Selepas membuka cawangan Malaysia Kelab Isteri Taat, Globak Ikhwan hari ini mengumukan cadangan pembukaan Kolej Isteri Taat di Selangor. Pegawai perhubugan am Globai Ihwan saudara Kamarudin Ahmad berkata penubuhan Kolej Isteri Taat adalah langkah progresif Global Ikhwan bagi menangani masalah suami curang. Kamarudin juga menambah Kolej Isteri Taat akan menawarkan pengajian kepada isteri-isteri yang memerlukan kelulusan yang mampu menaikkan taraf mereka sebagai isteri yang berguna. Antara kursus yang ditawarkan ialah tarian tiang, cara membuat sandwich di dapur , urutan singa, pekerjaan tangan , pekerjaan hembus dan melacur. Bagi memastikan pelajar Kolej Isteri Taat mendapat pengajian terbaik, pihak Global Ikhwan sudahpun mendapat perkhidmatan pakar seks seperti Ruth Westheimer , Madam Heidi Fleiss dan Coco Austin (isteri kepada penyanyi Ice T).

"Kami merasakan ketiga-tiga tenaga pengajar ini mampu menjadikan semua pelajar kami setandung pelacur kelas pertama yang wujud di Amerika maupun Eropah. Madam Heidi Fleiss sebagai contoh ialah Ibu Ayam yang cukup terkenal di Hollywood suatu ketika dulu dan membekalkan pelacur kelas pertama kepada Charlie Sheen dan Michael Douglas.Coco Austin pula isteri seorang rapper yang cukup WHORETASTIC sehinggakan Ice T tak carik betina lain. Dr Ruth pula sudah menjadi pakai terapi seks selama lebih 40 tahun. Mereka semua ada perdigree bagi menunjukkan Kolej Isteri Taat ialah kolej yang berprestij kelak"

Dalam majlis yang sama pihak Kelab Isteri Taat Malaysia menandatangani persetujuan dua hala dengan wakil-wakil Isteri pemain kelab Liga Perdana Inggeris. Melalui persetujaan ini sebuah kelab yang dinamakan Obedient WAGS Club bakal ditubuhkan bagi isteri dan teman wanita pemain kelab-kelab bolasepak EPL. Obedient WAGS Club dilihat sebagai medium terbaik bagi memantau masalah pemain bolasepak liga tersebut yang terlalu banyak skandal. Persetujuan ditanda tangani oleh President Kelab Isteri Taat Malaysia, Dr Rohaya Mohamed dan Coleen Rooney isteri kepada Wayne Rooney. Coleen apabila ditemuramah berkata;

"Ini idea yang sepatutnya kami wujudkan terlebih awal. Jika Obefiend WAGS Club wujud beberapa tahun dahulu saya yakin Wayne tidak akan mencari pelacur untuk disetubuhi ketika saya mengandung. Saya juga yakin Ryan Giggs tidak akan menghadapi masalah injuksi dengan Imogen Thomas. Begitu juga rumahtangga Cheryl dan Ashley Cole tidak akan bergolak. Jika kami semua pandai menjadi seperti pelacur kelas pertama terlebih awal lelaki kami yang gatal gonad pasti tidak cari yang lain"

Sementara itu Kolej Isteri Taat akan mula beroperasi tahun hadapan dan tidak seperti kolej yang lain pelajar yang lulus akan diberikan kelulusan Pelacur Kelas Pertama, Pelacur Kelas Kedua Atas dan Bawah, Pelacur Kelas Ketiga dan Tidak Lulus Tapi Tahap Minah Rempit. Kemasukan ke Kolej Isteri Taat terbuka kepada semua lepasan SPM dengan gred minima F9 untuk semua subjek untuk layak memohon.



15 comments:

hamka said...

bodoh sgt nie

Admiral Anwar said...

haha...

Anonymous said...

what da.....

vonWolfskin said...

lawanya badge miker? genius!!!

yuyie said...

WAKAKAKAKAKAKAKAKAKAK!!!! LOL!!!! THOSE WORDS = ME LOIKE!!!! GILER NGANJING!!! WAKAKAKAKAKAKA

ch0mbi said...

=.="

^^

CiPheR_0818 said...

banyak juga kerja2 yg akan diajar kpd isteri2 ya

Anonymous said...

first class, hahaha

geeksangat said...

Pekerjaan tangan = handjob
pekerjaan hembusan = blowjob.

patut masuk urbandictionary versi bhs malaysia. LOL.

ct N honey said...

kalu betullah ada kolej ni,mmg kena bakar rasanya
Bukan anti Gay, itu hak masing-masing

flow said...

Mana ada F9, 9G lah LOL

elyana yazmin said...

aku suka aku suka aku suka cara kau perli! hahahaha ;p

nice!

Robbie John said...

Kenapa mula2 Obedient WAGS tiba2 jadi Obefiend WAGS???
Cehh, ko memang saja nak masukkan nama ko jugak kan??

The Fakhirin said...

Jadi BODO dohla...Pakak Pikir ngn Kepalo Lutut dhla Belako,...

Ngaji Tinggi2, Bodo Tingkat2

Anonymous said...

Slm. Bro, dengan pihak lain ko boleh la buat joke bodo ni, tapi aku nasihatkan ko, dgn GISB jgn buat! Nanti ko juga yg susah. Klu tak tau menahu, tanya dulu....

Related Posts with Thumbnails

Pagenumber