Wednesday, July 28, 2010

Sehati Berbalah – ASTRO RIA Umum Program Realiti Baru

Bakal membawa pembaharuan program TV Malaysia



Kuala Lumpur – Khamis – Pengurus Besar bahagian program Melayu Astro, Encik Badri Badrul Bakri hari ini mengumumkan rancangan realiti baru Sehati Berbalah. Ia merupakan rancangan realiti yang mengekori golongan selebriti Malaysia yang suka berbalah sesama sendiri. Rancangan ini akan ditayangkan setiap Sabtu jam 9 Malam bermula Oktober depan bagi menggantikan rancangan Sehati Berdansa.


“Kami menyedari ramai peserta realiti Sehati Berdansa bercerai selepas musim tamat. Maka kami rasakan baik pihak kami buat program pasal orang bercerai terus. Tak payah tengok lagi couple bermasalah berlakon mesra sambil menari secar erotik”




Program Sehati Berbalah dipercayai adalah program realiti pertama seumpamanya di dunia. Sebelum ini terdapat program mencari pasangan seperti “Mencari Jodoh” dan “What Women Want” yang dihasilkan produser tempatan. Kita juga dijamu rancangan dari barat seperti “The Bachelor” dan “The Bachelorette”. Setakat ini tiga bekas pasangan selebriti sudah disahkan sebagai peserta rancangan televisyen ini. Pasangan pertama ialah Abby Abadi dan Norman Hakim. Pasangan kedua ialah Maya Karin dan Muhammad Ali sementara pasangan terakhir ialah AC Mizal dan Shafnie. Azwan Ali dan Ifa Raziah pula dipertangung jawabkan menjadi hos rancangan.

Apabila ditanya tentang konsep rancangan, Encik Badri menjawab;

“Setiap minggu bekas pasangan yang bertelagah ini akan cuba mencipta gossip paling liar terhadap bekas teman hidup mereka. Lebih tak masuk akal dan penuh skandal lebih bagus. Kami akan menggunakan SKALA MENYAMPAH untuk mengadili pasangan yang paling menjengkelkan penonton. Kami yakin kombinasi pasangan hangat, gossip liar dan hos rancangan mulut laser bakal memberi rating yang tinggi”

Hos rancangan Azwan Ali bila diminta member komen berkata;

“HEY ANJING ANJING JALANAN.. INI AKU AZWAN ALI SI MULUT LEZER WALAUPUN DAH KERTU. DAH TUA KEREPOT. BATANG DAH LEMBEK TELUR DAH LANJUT MASIH DITERIMA PIHAK ASTRO YOU ALLLLZZZZZ. SIAPA KATA AZWAN ALI SI MULUT LAZER TAK BOLEH MENJADI HOS RANCANGAN HAH? LEPAS NI AKU BOLEH CILI MULUT IFA RAZIAH MAK HAYAMZZZZZZZZZ!!!”

11 comments:

syvzwvn said...

nice one mayne

e-liex said...

confirm meletup!

Anonymous said...

siot jekk...i likeeee!

Bayang said...

i'm waiting for azwan ali to post this shiat at his blog and bitch all the way around. hahaha great one mang!

werld said...

Serius Obe, hang kene propose la bende nih kat ASTRO.

ouda said...

hahahaha

Aku ketawa sorang2 kat office..

hahhahahahahahaha

Encik Jep said...

gila gelak ngekek2 aku!!hahaha~

nizam said...

nice one especially part Azwan Ali. X tahan mak :P

Mimie.Candy Cane said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

haha you deserve some kinda reward for your contributions in making us laugh consistently,man

AZ said...

macam mana nk buat ayat best ni? terbaeek dari kandang betul laa!!!

Related Posts with Thumbnails

Pagenumber