Saturday, April 3, 2010

Tiger Woods, Jack Neo dan Jesse James Minta Bertemu Chua Soi Lek

Laporan Effi Saharudin

cinapek

KELANA JAYA : Sejak memenangi pilihanraya presiden MCA minggu lepas, Dato’ Seri Chua Soi Lek dikatakan menerima permintaan untuk bersemuka dengan Tiger Woods, Jack Neo dan Jesse James. Menurut sumber dalaman Metroll dari dalam MCA, Encik Ching Chang Nip Nang Nong

“Kemenangan Dato’ Seri Chua selepas skandal seks beliau dahulu menjadi inspirasi kepada ketiga-tiga celebriti tersebut. Mereka ingin mendapatkan nasihat dan tunjuk ajar dari Dato’ Seri untuk memulihkan imej mereka”

Jesse James, suami pelakon Sandra Bullock kini dikatakan berada disebuah klink pemulihan ketagihan seks. Tetapi ad aura-ura mengatakan beliau sebenarnya kini di Kuala Lumpur untuk bertemu Presiden MCA.

Kemengangan mengejut Dato’ Seri Chua dikatakan disambut dengan baik sekali oleh kesemua lelaki yang bpernah kantol bersetubuh dengan perempuan simapanan mereka. Kemenangan ini member harapan kepada beribu-ribu lelaki yang keriernya rosak akibat skandal.

Didalam perkembangan yang lain Dato’ Seri Chua juga dikatakan bakal menerima Adulterer’s Cross Of Merit dari Ekteskapsbryter Club Norway. Setiap tahun Ekteskapsbryter Club menyerahkan Adulterer Cross Of Merit kepada lelaki yang berjaya mengalami kesengsaraan akibat kekantolan mereka. Antara tokoh yang pernah menerima anugerah berprestij ini ialah Bill Clinton, Jude Law dan Mel Gibson.

Pihak Dato Seri Chua enggan memberikan komen samada beliau akan ke Norway untuk menerima anugerah tersebut

7 comments:

areev19 said...

1st!
kah kah kah..post ini sungguh sinis dan terbaek! =)

deus X machina said...

kah kah kah

Anonymous said...

my ex should be making that appointment with chua as well

Anonymous said...

dan juga john terry..he3

neo said...

John Terry xkan x g jmpa lak?

hahhaha...

matt jack said...

how about john terry and ashley cole???

Matjoe said...

CSL bukan brand hanphone ker

Related Posts with Thumbnails

Pagenumber