Thursday, July 15, 2010

Pendedahan @METROLL - Manchester United Kelab Freemason


Bertaubatlah Peminat Kelab Setan Sekalian

Beberapa bulan yang lalu aku menulis tentang pengaruh THE MACAIS didalam kehidupan kita seharian. Kali ini siri THE DEPARTURE membongkar rahsia pergerakan FREEMASON dan Kelab Bolasepak Manchester United.

Manchester United ialah kelab yang paling jijik didunia. Bukan sahaja ianya lambang bahaya kapitalis (curi player kelab lain dengan umpanan duit) malahan ianya juga aparatus kepada golongan Fremason yang mewakili kepentingan Yahudi laknatullah

Perlukan bukti?

BUKTI PERTAMA

Kelab dari Manchester ini dipunyai oleh keluarga Glazers yang terang-terangan Yahudi El-Bagel. Mereka juga merupakan ahli Fremason.



BUKTI KEDUA

Logo kelab Manchester United mirip logo The All Seeing Eye yang kerap digunakan ahli Freemason. Lambang mata ini seperti kita sedia maklum ialah simbol kepada Dajjal yang bermata satu.



Tak cukup dengan itu bandingkan rekebentuk 2 bola pada logo Man United dengan logo Freemason dibawah. Nampak persamaannya? Jelas bukan?




BUKTI KETIGA

Unsu-unsur Fremason juga jelas kelihatan pada rekabentuk jersi pasukan Man U. Mari kita lihat jersi ketika mereka ditaja Vodafone



Logo Vodafone mempunyai unsur-unsur All Seeing Eye. Huruf O pada Vodafone juga mempunyai rekaan yang sama dan pada masa yang sama mewakili 2 globus yang telah aku olah pada bukti kedua sebelum ini

Ini pula rekaan ketika AIG menaja Man U musim lepas. Kalau anda perasan A disini sebenarnya melambangkan bentuk ruler and compass pada logo Mason dibawah.




Huruf G pada logo diatas juga boleh kita lihat pada logo AIG. Sementara itu huruf ialah play of word kepada perkataan EYE yakni mata (all seeing eye sekali lagi). Huruf I disini juga mewakili Masonic Pillar.

BUKTI KEEMPAT

Semua pemain bintang Man United diberikan nombor 7. George Best, Cantona, Becks dan Ronaldo kesemuanya diberikan jersi bernombor 7. Soalannya mengapa dan apa signigicantnya dengan pergerakan Freemason? Nombor 7 sering dikaitkan dengan sifat ketuhanan (godlike) mengikur budaya Yahudi. Nombor 7 dianggap sebagai nombor yang mewakili kesempurnaan.

Mengikut kitab Old Testament, tuhan berehat pada hari ketujuh setelah mencipta alam semesta 6 hari sebelumnya.Tidak hairanlah semua pemain yang memakai nombor 7 dipuja bagai tuhan oleh penyokong pasukan Man United.

Oleh itu boleh disimpulkan disini



George Best - Tuhan kaki betina dan minuman keras
Eric Cantona - Tuhan keganasan dan falsafah burung seagull mengekori bot ikan tuna

David Beckham - Tuhan metrosexual dan lelaki bersuara pondan
Cristiano Ronaldo - Tuhan lakonan bidang terjun dan greasy Eurotrash

Michael Owen - Tuhan injury prone dan pemanas bangku simpanan


Apa lagi bukti yang korang mahu. Sudah terang lagi berlampu kalimantang yang Manchester United ialah kelab boneka pergerakan syaitan Freemason. Kepada peminat semua silalah pulang ke pangkal jalan dan menyokong kelab yang lebih islamic.

Kelab mana yang Islamic?

Mana lagi kalau bukan Portsmouth!




13 comments:

RR said...

death lol'd

Anonymous said...

TAK PAYAH ...SOKONG MUSLIMEEN UNITED TERUS ,,,..MEMANG DAH CONFIRM SEMUA PEMAINNYA ORANG ISLAM..

Anonymous said...

nape nk kaitkan isu ktuhanan plak?? alahai...pe yg pnting skang..its all about sport la..org yg ad unsur khianat n keji jek yg buka2 isu nih..apadaa..

aaron said...

PORTSMOUTH????
who take this club???
avram grant right.....
whose he???
what his religion???
what his race????

Anonymous said...

noob chevski rent boys takin a shot at United.. LOL

Anonymous said...

da mmg bkn supporter MU, msti la cari alasan utk prove that ur right.. such a loser :)

(p.s: hv a nice day)

Unknown said...

aku rase deyrang baca dua tiga ayat first tu je, tak baca sampai abih.. tu yg melenting tak pasal tu.. lawak punyer artikel, lawak komen2 fan sengal..

az said...

haha
melenting trs pnyokong2 kelab setan,,,,
pdahal its all bot joke.....
kah3,,,,
mmang fanatik,,,

Anonymous said...

bodo, portsmouth punya manager dulu YAHUDI kot

Anonymous said...

dah bodo, nak tunjuk pandai plk.
fan2 man utd yg bodo2 belaka, gi MAMPOS!

Mant said...

Sian doh.. Fanatik terok lak.. hahaha.. Parody pon nak marah~ haiz~

Unknown said...

bhahha aku sbg die hard fans man utd memang enjoy dengan post nie..baru aku tau,but so what??i adore the team,a bunch of talented player at manchester united and i know this is a parody site..so aku sikit pon tak butthurt..yang anti manchester united pon meroyan tak tentu pasal..lagi2 fans arsengal,chelshit and loserfool..haha enjoy2!GGMU!

Anonymous said...

sbgai die hard fan man.city...ak nk ckp...fan man.utd mmg sengal tahap lembu!hehehe...parody la bro~~~

Related Posts with Thumbnails

Pagenumber